Direktlänk till inlägg 31 maj 2016

Hej hopp! Måndag!

Av J - 31 maj 2016 00:12

Godnatt eller något.

Hoppas er dag var bra. Min dag har varit skiftande.

Jag misslyckades som fan idag :/ Det gjorde mig jävligt arg! , och jävligt besviken på mig själv! Men men.... Får väl hoppas på att det går bättre igen snart.

Men jag ska skriva om roligare saker. Ikväll tränade jag kondition i 40 min, sen efter det så cyklade jag till stranden och kände på vattnet. Tycker det är rätt kallt. Men man upplever ju det som kallare när det är så varmt väder som det var idag, gött med sommarvärmen :) Det är så gött att kunna cykla i shorts o linne :) . Har inte riktigt hunnit vänja mig vid sommarkläder än. Så i stan går jag inte runt i shorts även om man kanske borde. Känns lite sådär. Har inte tränat mkt den senaste tiden . Men det kommer :)

Nää nu sova godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 6 juni 2016 13:54

Har inte tid lr motivation för blogg just nu. Bye

Av J - 31 maj 2016 09:31

HEEEEEY!      Jag vet min blogg är rätt tråkig att läsa haha men det bryr jag mig inte mkt om eftersom jag mest bloggar för mig själv :D  Nu har jag inget att skriva direkt heheheh såååååå  hejdå igen :)   Hoppas ni får en bra dag :D  ...

Av J - 29 maj 2016 00:16

Hej, Ska bli gött att sova hehe. Idag lördag har jag gjort allt möjligt. Men jag har jobbat med att röja träd och grenar! Ikväll spelade jag ett spel. Det är ett spel där man ska bilda ord som passar in och får poäng för orden man kommer på och...

Av J - 27 maj 2016 21:14

Hej,   Har ingen huvudvärk men riktigt ont i ögat. Det värsta kom under eftermiddagen/kvällen. Jag tackar för det iaf, eftersom jag inte ville ha det under dagen då jag var tvungen att hålla ett bra fokus. Optikern har inte ringt, men jag har gla...

Av J - 27 maj 2016 08:39

Hej,   HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ , hoppas ni får en nice dag idag.     Just nu försökter jag mest få mina ögon att bli normala. Jag hoppas att optikern ringer snart.....      Huvudvärken är borta hoppas det förblir så under dagen iaf :)   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards